Text size

 

 

Czech English French German Italian Portuguese Russian Slovak Spanish Ukrainian
piątek 29 wrzesień 2023

Komunikat o funkcjonowaniu urzędu od 29 marca do 9 kwietnia 2021 r.

Z uwagi na poważny wzrost zachorowań na COVID-19 na terenie Rzeczypospolitej Polskiej od poniedziałku 29 marca do 9 kwietnia 2021 r. wprowadzam ograniczenia w funkcjonowaniu urzędu gminy.
Apeluję, by sprawy załatwiać telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Wnioski nadal można składać w skrzynce podawczej na parterze urzędu.
Podaję numery telefonów do załatwiania poszczególnych spraw:
1) centrala – sekretariat urzędu – 32 459 28 00, fax. 32 459 28 02, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.,
2) sekretariat zastępcy wójta – 32 459 28 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w sprawach:
- architektury, mienia komunalnego, geodezji, wycinki drzew i krzewów – 32 459 28 32,
- utrzymania infrastruktury drogowej – 32 459 28 34,
- inwestycji – 32 459 28 36,
- ochrony środowiska, utrzymania czystości i porządku oraz informacji o śmieciach – 32 459 28 35,
3) Sprawy obywatelskie:
- sekretarz gminy – 32 459 28 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.,
- dowody osobiste, działalność gospodarcza, koncesje, wybory, sprawy wojskowe, karta dużej rodziny – 32 459 28 40 (42).
4) Sprawy społeczne:
- kultura, sport, ochrona zdrowia, organizacje pozarządowe – 32 459 28 05 (06), e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..
5) Finanse, budżet:
- wymiar i księgowość podatkowa, akcyza – 32 459 28 13,
- podatki – 32 459 28 11,
- opłaty za śmieci – 32 459 28 17.

Bezpośrednia obsługa klientów w spawach niezbędnych odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu:
- od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30,
- w czwartki od 7.30 do 16.00,
- w piątki od 7.30 – 14.00
w piątek 2 kwietnia 2021 r. (Wielki Piątek) urząd gminy będzie nieczynny,
z zachowaniem następujących zasad:
1) należy wcześniej umówić się telefonicznie lub mailowo z urzędnikiem,
2) na spotkanie należy przybyć punktualnie,
3) klienci muszą założyć maseczki ochronne,
4) muszą zachowywać bezpieczne odległości pomiędzy osobami,
5) przy stanowisku obsługi może być jedna osoba z wyłączeniem osoby/osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów (nie dotyczy opiekunów dzieci i osób starszych lub niepełnosprawnych).
6) na terenie urzędu można poruszać się wyłącznie w obecności urzędnika.

Jeszcze raz proszę, z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem, w trosce o Wasze zdrowie i pracowników urzędu byście ograniczyli Państwo do minimum osobiste załatwianie spraw w urzędzie.

Adres

Urząd Gminy Marklowice
ul. Wyzwolenia 71
44-321 Marklowice

Kontakt

tel. (+48 32) 45 92 800
fax. (+48 32) 45 92 802
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Urząd Gminy czynny:

GODZINY URZĘDOWANIA

pon. wto. śro. od godz. 7:30 do godz. 15:30
czwartek od godz. 7:30 do godz. 17:00
piątek od godz. 7:30 do godz. 14:00